فروشگاه دانشگاهی

دانلود پروژه،پایان نامه،مقاله،تحقیق،گرارش کارآموزی و...

فروشگاه دانشگاهی

دانلود پروژه،پایان نامه،مقاله،تحقیق،گرارش کارآموزی و...

کلمات کلیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان و نوروفیدبک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ایمان مذهبی و سلامت روان

مبانی نظری ذهن آگاهی در روانشناسی (فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش منبع کنترل درونی در روانشناسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود ناتوان سازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری از طریق شبیه سازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش امید و خوش بینی

مبانی نظری کارکردهای اجرایی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ کیفیت محور

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار جرات مندانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه‌های شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیاز و سلسله مراتب نیازهای مزلو (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش همدلی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش سازمانی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت و سبک های هویت (پایگاه هویت) (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هیجانات تحصیلی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم) الگوهای ارتباطات خانواده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ایماگوتراپی و رضایت زناشویی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آسیب شنوایی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری زناشویی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت رابطه زناشویی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کمک طلبی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فراشناخت (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود ارزشی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودخواهی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خوشبینی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم) الگوهای ارتباطات خانواده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم پایان نامه) الگوهای ارتباطات خانواده در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم) الگوهای ارتباطات خانواده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم پایان نامه) الگوهای ارتباطات خانواده
مبانی نظری الگوهای ارتباطات خانواده
پیشینه پژوهش الگوهای ارتباطات خانواده
فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطات خانواده
مطلب در مورد الگوهای ارتباطات خانواده
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم پایان نامه) الگوهای ارتباطات خانواده در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

 

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

 

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده

با مطالعه ارتباطات خانواده، چفی و همکارانش (چفی، مک­لئود و واکمن، 1970، مک­لئود هربرگ و پرایس،1966، استونو چفی، 1970، به نقل از کواستن، 2004، چفی و مک­لئود، 1972، چفی، مک­لئود و اتکین،1971، مک­لئود و چفی، 1972، به نقل از کوئرنر و فیتزپاتریک،a 2002) با ابتکار خودنظریه­ی را مطرح کردند که بیان می­کرد الگوهای ارتباطات خانواده شیوه­هایی را منعکس می­کنند که به وسیله آنها خانواده واقعیت اجتماعی را تعبیر و تفسیر کرده، اعضایش را در آن تعبیر و تفسیر سهیم می­سازد. چفی و همکارانش (استون و چفی، 1970، به نقل از کواستن،2004؛ مک­لئود و چفی، 1972، به نقل از کوئرنر و مکی، 2004) بعدها استدلال کردند برای رسیدن به یک واقعیت مشترک در بین اعضای خانواده، یک راه مورد بحث قراردادن باورها و مفاهیم به منظور رسیدن به معنایی مشترک است. آنها این شیوه را «جهت­گیری مفهومی» نامیدند.

راه دیگر، روآوردن به والدین برای راهنمایی گرفتن است، که آن را «جهت­گیری اجتماعی» نامیدند. برحسب ارتباطات خانواده، جهت­گیری مفهومی به وسیله بیان راحت عقاید و درگیری فعالانه در بحث و تبادل­نظر مشخص می­شد. در حالی که ویژگی جهت­گیری اجتماعی تلاش برای حفظ و نگهداری روابط همگون  و همساز والد- فرزندی بود (مک­لئود و چفی، 1972، به نقل از کوئرنر و مکی، 2004).

خانواده­ای که در جهت­گیری اجتماعی نمره بالایی داشت، روابط همساز والد-فرزندی را در مورد عقاید ترجیح می­داد؛ در حالی که خانواده­ای که از جهت­گیری مفهومی زیادی برخوردار بود، عقاید موجود در رابطه را ترجیح می­داد. در خانواده­هایی که دارای گرایش مفهومی بودند، والدین به در نظر گرفتن همه جوانب یک مطلب قبل از اتخاذ یک جنبه و بیان عقیده فرد حتی اگر مغایر با عقاید دیگران باشد، تأکید داشتند. برعکس، در خانواده­های دارای گرایش اجتماعی، والدین تأکید داشتند که فرزندان آنها باید از تعارض و مغایرت با جمع اجتناب کنند؛ وقتی در بحثی با دیگران اختلاف­نظر دارند، تسلیم آنها شوند؛ به بزرگترها احترام بگذارند و به طورکلی جلوی مسایل بین فردی را بگیرند (استون و چفی، 1970، به نقل از کواستن، 2004).

چفی و همکارانش (چفی، مک­لئود و اتکین، 1971، به نقل از کواستن، 2004؛ مک­لئود و چفی، 1972، به نقل از کوئرنر و مکی، 2004) بر اساس ابعاد جهت­گیری مفهومی و
جهت­گیری اجتماعی، چهارنوع الگوی ارتباطات خانواده یا چهارنوع خانواده را معرفی کردند: خانواده توافق­کننده، خانواده کثرت­گرا، خانواده حفظ­کننده و خانواده به حال خود واگذارنده.

خانواده توافق­کننده، هم جهت­گیری مفهومی و هم جهت­گیری اجتماعی زیادی داشت. خانواده کثرت­گرا، جهت­گیری مفهومی زیادی داشت اما جهت­گیری اجتماعی آن کم بود.



 -Wackman

 -Price

 -Stone

 -Atkin

 -Concept-orientation

 -Socio orientation

 -Harmonious

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم) الگوهای ارتباطات خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی