فروشگاه دانشگاهی

دانلود پروژه،پایان نامه،مقاله،تحقیق،گرارش کارآموزی و...

فروشگاه دانشگاهی

دانلود پروژه،پایان نامه،مقاله،تحقیق،گرارش کارآموزی و...

کلمات کلیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان و نوروفیدبک

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ایمان مذهبی و سلامت روان

مبانی نظری ذهن آگاهی در روانشناسی (فصل دو)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش منبع کنترل درونی در روانشناسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود ناتوان سازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری از طریق شبیه سازی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش امید و خوش بینی

مبانی نظری کارکردهای اجرایی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ کیفیت محور

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار جرات مندانه

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه‌های شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نقص شنوایی و ناشنوایی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیاز و سلسله مراتب نیازهای مزلو (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش همدلی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش سازمانی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هویت و سبک های هویت (پایگاه هویت) (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هیجانات تحصیلی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دوم) الگوهای ارتباطات خانواده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ایماگوتراپی و رضایت زناشویی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش آسیب شنوایی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری زناشویی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت رابطه زناشویی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کمک طلبی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش فراشناخت (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خود ارزشی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودخواهی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش خوشبینی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ذهن آگاهی یا حضور ذهن (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ....)



فرمت فایل: doc

حجم فایل: 92 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 15








.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش وسایل کمک شنوایی (کاشت حلزون، سمعک، کامپیوتر و ....) در 15 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

وسایل کمک شنوایی

یکی از مهمترین پیشرفت­هایی که در قرن حاضر برای کمک به افراد مبتلا به نقایص شنوایی حاصل شده است وسایل کمک شنوایی الکترونیکی است.

ویر درباره چگونگی کارکردن با این وسایل چنین توضیح می دهد:

همه وسایل کمک شنوایی مدرن دارای سه قسمت اصلی می­باشند: یک میکروفن، یک دستگاه تقویت کننده صوت و یک گیرنده. میکروفن و گیرنده انرژی را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می سازند. با این قرار میکروفن کوچکی که در وسیله کمک شنوایی تعبیه شده است انرژی صوتی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند (درست همان کاری که دهانی تلفن انجام می دهد) در حالی که کارگیرنده برعکس است یعنی انرژی الکتریکی را مجددا به انرژی صوتی مبدل می سازد (درست مثل کاری گوشی تلفن انجام می دهد).

در بین این دو قسمت دستگاه تقویت کننده قرار دارد. کار این دستگاه این است که سطح علامتی را بین درون داد و برون داد افزایش می دهد. تعدادی از وسایل کمک شنوایی را که در حال مورد استفاده می باشد نشان می دهد می توان آنها را مستقیما در مجرای گوش در جیب پیراهن و یا در قاب عینک جاسازی کرد و یا آنها را روی استخوانی که پشت گوش است قرار داد. از طریق یک ارزیابی شنوایی سنجی می توان نوع وسیله متناسب با نیاز کودک را معین ساخت. عامل دیگری که دراینجا باید به آن اشاره کرد نگرانیهایی است که کودک درمورد وضع ظاهر خویش هنگام استفاده از وسیله از خود نشان می دهد (مستون و ویلکنس، 2008).



کاشت حلزون

متخصصان شنیداری/ کلامی بر این باورند که هیچ نظامی برای رشد توانش گفت و گو و موفقیت آموزشی که قادر به پاسخگویی نیازهای فردی تمام کودکان ناشنوا و سخت شنوا باشد، طراحی نشده است. امروزه با سمعک­های مناسب، کاشت حلزون شنوایی و دیگر فن آوری­های پیچیده، بیشتر کودکان ناشنوا و سخت شنوا می­توانند به طور چشمگیری از تمرین­های شنیداری/کلامی بهره ببرند (ابراهیمی، 1386).

...........

.....................

..................................


پژوهش‌های داخلی

در پژوهش بیطرفان، عفت­پناه، رادفر و رادفر (1393) با عنوان "بررسی مقایسه­ای رفتار انطباقی در کودکان ناشنوا و کودکان با شنوایی طبیعی 12 تا 36 ماه" نتایج نشان داد در گروه سنی 23-12 ماهه، نمره رفتار انطباقی در دو گروه مورد و شاهد متفاوت بود در حالی که در سن بالاتر (36-23 ماهه) هر چند نمره گروه شاهد بالاتر بود، اما اختلاف آماری معناداری وجود نداشت.

قائمی و همکاران (1392) در پژوهش خود بررسی مقایسه­ای مهارت های درک و کاربرد فعل مجهول در کودکان کم شنوای کاشت حلزون با کودکان طبیعی به این نتیجه رسید که کودکان کم شنوا در میزان درک و کاربرد افعال مجهول دارای تاخیر قابل ملاحظه­ای می­باشند که علت این امر می تواند تاخیر در زمان تشخیص کم شنوایی، تاخیر در دریافت آموزش های توانبخشی، از دست دادن دوره زبان آموزی و عدم کفایت کامل دستگاه کاشت باشد (قائمی و همکاران، 1392).

در تحقیق چیستن و همکاران (2008) با عنوان رشد حرکتی کودکان ناشنوا با کاشت حلزون و بدون آن نتایج نشان داد کودکان ناشنوا با کاشت حلزون مهارت های حرکتی را بهتر از کودکان ناشنوا بدون کاشت حلزون انجام نمی دادند.

در تحقیق راجندران و گلاری روی (2011) با عنوان "بررسی مروری عملکرد مهارت  حرکتی و تعادل در مشکل شنوایی کودکان" نتایج نشان داد در کودکان 12 تا 24 ماهه، اختلاف معنی داری بین دو گروه وجود دارد. با این حال، در کودکان 24 تا 36 ماهه تفاوت معنی داری وجود ندارد.





بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .






نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی